torsdag 21 januari 2010

Beröm...

Jag vill bara säga till er att ni sköter er exemplariskt på mina lektioner! Ni kämpar flitigt och engagerar er - det kommer att ge resultat i slutänden.

På måndag kör vi igång med de muntliga nationella proven i svenska. Om ni tar det lugnt och litar på varandra i samtalen kommer det att gå skitbra. Stressa er inte fram utan ta tid på er att fånga era tankar och måla dem sedan med ord. Spinn vidare på varandras argument - jag vet att alla vill göra sitt bästa och tillsammans kommer ni att lyckas med det.

Och kära vänner - bry er inte om mina rynkade ögonbryn. Det visar er att jag koncentrerar mig på vad ni säger för att kunna bedöma er rättvist. Inte att jag ogillar det ni säger... Det är viktigt att ni tänker på det och inte blir nervösa. Ni är ju fantastiska på att uttrycka er muntligt - visa mig och er själva det! XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar